יום ראשון, 17 באפריל 2016

מעגל מחוללות הקסם- מפגש ריפוי דרך ריקוד ותנועה


"מחוללת הקסם"

מרגישה תסכול, חוסר שקט, תקיעות, או חוסר מימוש? שמזמן לא נגעת, לא יצרת, לא שרת וצחקת, או פשוט התנתקת מהניגון המיוחד שלך,
מהאישה המדהימה והסקסית שאת?
אם כן, הקריאה היא עבורך!

מפגש ריפוי והעצמה מרגש וחוויתי,
בו תוכלי להיות ולדבר אותך, במגוון צורות ופנים.
נתחבר לתובנות, לשלווה , לחושניות, לנשיות, לעצמה, לסליחה ולאהבה עצמית

דרך מגע, משחק, מודעות ונשימה, תנועה והרבה אהבה


מתחברים ללב -מעגלי חוויה ריפוי והעצמה!     

 ענת אור-אל   
050-5885004

"איזו תנועה עדיין לא עשיתי, או חוויתי, היכן ואלו רגשות עדיין תקועים לי בגוף? היכן אני חסומה?, מה מבקש להשתחרר ולצאת ממני? אילו אמונות מגבילות / מקטינות אני עדיין מחזיקה ונושאת?" על כל אלה ועוד הרבה , הגוף משוחח עימי: דרך הריקוד, התנועה, היציבה, ההליכה, המבט, המבע ועוד.
וככל שאני יצירתית ומאלתרת, (בכל דבר ותחום) כך אני נמצאת יותר מחוברת להווייה, לנשמה ונותנת לה מקום להתבטא במציאות שלי, לספר לי מי אני, דרך הגוף. 
בריקוד , אנו לומדים שפה ותקשורת חדשה- בלתי וורבאלית-עצמתית ונקייה ממסכות ומגננות..

מרשה לעצמי להתכנס, לבכות, להתבונן, לצמוח ולפרוח.
הריקוד מתבטא בחיי במערכות יחסים, בעבודה, בכושר האלתור, בטיפולים שעושה, בציוריי, בבישוליי והשמיים אינם הגבול

סדנאות ומעגלי ריפוי ושמחה דרך יצירה, מגע וריקוד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה