יום שישי, 5 באוגוסט 2016

מעגל נשים חוויתי מעצים ומגבש-לימי גיבוש והעצמה, מסיבת כלה וימי הולדת "בואי לגלות את המלכה שבך"




ה מ ע ג ל לדבר את שפת הלב בואי לגלות את המלכה שבך
לכבוד השנה החדשה ~ בואי להתרגש ולהתחדש

בכל אישה טמון יהלום (!!!) המכוסה בשכבות, מסכות, הסתרות וחומות מגן, אשר ממתין לרגע בו רק תסכימי ללטשו, לחשוף אותו ע"י השלת שכבות של הרגלים, דפוסים, שגרה ותדמית.
המעגל נוצר עבורך ובשבילך, להיות חלק ממעגל של אחיות לדרך, היכולות להתחבר לעצמן דרכך, כי כל אחת זקוקה לעדות והדות ע"מ להיות קיימת. כשנלטש את היהלום שבתוכנו נמצא הרבה יהלומים מלוטשים סביבנו, נמצא חבר/ה אמיתי, מתוך מקום של עוצמה וידיעת ערכנו, ממקום של אהבה, שמחה והערכה עצמית.

בואי למעגל- להתרגש, ולהתמסר, לתמוך ולהיתמך, לבכות ולצחוק, ליצור ולרקוד, לנשום וליצור, להגשים ולממש, לגעת בלבבות שלך ושל זו שאיתך, להתחבר לעצמך לנשיותך ולמיניותך, לקבל פרספקטיבה מציאותך, לראות ולהיראות, להיות פשוט את!
כל אלה מקבלים מענה במעגל אינטימי, חם, עוטף, מכיל ומרפא.

דרך ריפוי המעגל, היא אהבה, היא מתבטאת במתן מקום וביטוי לקולה של כל אחת, פרסונאלי ואוניברסלי, דרך מתן לגיטימציה עבורך להרגיש ו"להיות", דרך הידיעה שאינך לבד ודרך מפגש פנימי עמוק שלך עם עצמך ועם חברותייך למעגל.

אם את שומעת את הקריאה הזו בתוכך, את מוזמנת באהבה ובחיבוק למרחב של איכות נשית
המעגל יזכיר ויעורר, ייתן לך כלים אל החבוי והנסתר בתוכך, אל האיכויות והמתנות המיוחדות שיש בתוכך, המחברות אותך למשמעות חייך, למלכה שאת, ליופי שלך, ליעוד, לדרך ולתפקידך כאישה בעולם הזה וכשתהלכי באור ובידיעה הזו, את פשוט תמגנטי לחייך, אנשים באיכויות דומות, מתוך עוצמה ושמחה פנימית ,
כי דומה מושך דומה!

"בואי לגלות את המלכה שבך"
חוויית חיבור לעוצמה, לנשיות ולאנרגיית החיים שלך, עם עצמך ועם חברות המעגל, תוך תנועה, נשימה, נינוחות וקלילות, פשטות, צחוק, אהבה ודרך:

תנועה וריקוד
מסרים מהקלפים
שיתופים ומשחקי העצמה
באמבטיה של אהבה ועוד הפתעות

משך המעגל כ 3 שעות

להזמנת מעגל חווייתי ולהרשמה למעגל תהליכי, עמוק ומעצים, סדרה בת 8 מפגשים, פני אלי ב: 050-5885004

ענת אור-אל,

 מטפלת הוליסטית ומנחת מעגלי התפתחות ותודעה. 





את הטקסט הבא כתב צ'ארלי צ'אפלין במסיבת יום הולדתו ה-70.
כאשר התחלתי לאהוב את עצמי:

"כאשר התחלתי לאהוב את עצמי
הבנתי שכאשר אני הולך נגד האמת הפנימית שלי אני סובל,
היום אני קורא לזה "אותנטיות".

כאשר התחלתי לאהוב את עצמי
התחלתי להבין כמה מעליב זה לכפות על מישהו את הרצונות שלי,
למרות שידעתי שאותו אדם לא מוכן לזה.
היום אני קורא לזה "חברות".

כאשר התחלתי לאהוב את עצמי
הבנתי שתמיד אני נמצא במקום הנכון בזמן הנכון,
ושהכול מתרחש בדיוק ברגע הנכון ואני יכול להירגע.
היום אני קורא לזה "ביטחון עצמי".

כאשר התחלתי לאהוב את עצמי
הפסקתי להשתוקק לחיים אחרים
ראיתי שכל מה שמתרחש סביבי תורם ועוזר לי להגיע בדיוק לחיים שאני רוצה.
היום אני קורא לזה "בגרות".

כאשר התחלתי לאהוב את עצמי
הפסקתי לעשות תכנונים גדולים לעתיד.
היום אני עושה אך ורק את מה שגורם לי להיות שמח ומאושר,
עושה רק דברים שאני אוהב לעשות ועושה אותם בדרך ובקצב שלי.
היום אני קורא לזה "פשטות".

כאשר התחלתי לאהוב את עצמי
אני כבר לא תמיד צודק,
ומאז אני טועה הרבה פחות.
היום אני קורא לזה "צניעות".

כאשר התחלתי לאהוב את עצמי
שחררתי את עצמי מכל מה שלא טוב בשבילי –
אנשים, מצבים, מאכלים, חפצים.
היום אני קורא לזה "אהבה עצמית".


כאשר התחלתי לאהוב את עצמי
סירבתי להמשיך לחיות בעבר ולדאוג לגבי העתיד.
היום אני קורא לזה "שלמות".



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה