יום שני, 30 בינואר 2017

מי אני?



אומרים שלבורא יש אלף פנים, כך גם לנו, נבראנו בצלמו; "כמו בעליונים כך בתחתונים" ולכן נכון, גם לי יש 1000 פנים; אך כל אחד בוחר לראות בי צד מסוים וגם אני לומדת את ההיבטים השונים של עצמי. הנני סטודנטית נצחית של החיים והמסע מרתק.
עוד אומרים, שלשלמה המלך היו 1000 נשים, זהו הפשט.. הסוד בעצם, שהיתה לו אלף (בניקוד- כמו האות א')  אישה (כלומר -אחת) אך הוא ראה בה את 1000 פניה כמו 1000 פניו של הבורא.

שמי ענת אור-אל , אני אם ל3 ילדים, אני אחות, בת, חברה, דודה אחיינית, נכדה ועוד.
אני מנחת מעגלים מעורבים  ומלווה תהליכי התפתחות, ריפוי ושינוי מצבי תודעה, דרך חיבור למהות ואנרגיית חיים. דרך פתיחה ושחרור החסימות הרגשיות, דרך מודעות, קול, אנרגיה, מגע, דרך אהבה.

מאז היותי ילדה קטנה, התוודעתי לעולם המטאפיזי, לרוח ולאנרגיות , לפיסות ידע מתחומי הקבלה, לגלגולי הנשמות ולרצוני ולעזור לאנשים- מאז אני לומדת, חוקרת וחווה ללא הפסקה, בין היתר כלי ריפוי של העידן החדש, חכמת הקבלה והשראה מעולם השאמניזם. 

במעגלים ובטיפולים, אנו יכולים להיות מי שאנו באותנטיות! 
כולנו כמהים לקרבה ולאינטימיות.. זו, נלקחה לנו בתרבות המערבית. בשנים האחרונות אני שומעת מאנשים על תחושות בדידות עצבות, כאב, וחוסר מימוש. לרוב אני מוצאת שמקורם של תחושות ורגשות אלה הינו מחוויית הנפרדות שלנו; קודם כל מעצמנו וכתוצאה מכך מסובבנו. כולנו זקוקים לחברה, להכלה, לאהבה, 
לעדות ולהד בחיינו, אחרת איננו קיימים!! המעגל מספק לכך מענה מחזק ומעצים. 
במפגשים משולבת בדר"כ פעילות חווייתית- אני מעבירה חוויה דרך עבודת רגש ומודעות, ריקוד ותנועה, קול מגע ויצירתיות (מנדלות, גאומטריה מקודשת),  משוחחת על נושאים כמו: סוד "פרח החיים", האותיות והדיבור, עוד משלבת ציור וריקוד אינטואיטיביים,  דמיון מודרך, הגשמה וחזון ועוד נושאים רבים לפי הרלוונטיות.

בגיל 42, התפרץ משבר אל חיי, חשתי כבויה! תחושת שעמום פנימי וחוסר משמעות, שלשמה ראוי לחיות כאן בעולמי הגשמי, זאת לאחר תקופת נישואין ארוכה ו 3 ילדים מדהימים!
התחלתי מסע מחודש לגלות ולהיזכר במהות שאני, מה משמח אותי, אילו דברים אני יכולה ליצור ולייצר; הרגשתי מלאת ידע אך לא ממומשת.  בליבי חסר הרגש, הרטט, של החוויה עצמה-חזרתי לצייר, התחלתי לרקוד, עברתי קורסים, סדנאות וטיפולים ממגוון תחומים וצבעים. אחד הדברים שממש עזרו לי לקבל פרספקטיבה ומשמעות נוספת לחיי היה כשטיפלתי בחולי סרטן  (וגם בי)  דרך הילינג, קול, מגע ואנרגיה במשך כמה שנים בהתנדבות במרכז לסיוע ע"ש יורי שטרן-חוויה מרגשת ומעצימה.
בזכות חכמת הקבלה, תורות העידן החדש, תובנות ועבודה תהליכית פנימית עמוקה הבנתי ולו קצת, שהכל (והקול) מהראש. כל מה שאנו חווים כאן הוא תוצר שלתת המודע ותוכנת מוחנו המופלאה וניתן לקרוא על כך בהרחבה במאמרים שכאן.
בזכות אימונים, תהליכים ובזכות מעגל הנשים, למדתי לדבר את הרגש שלי (שעפ"י תורת הקבלה יש לו כאן תפקיד חיוני עד מאוד בעולמנו)- הבנתי שכשדברים יוצאים מהלב הם נכנסים ללב.  לאט לאט השלתי עוד ועוד חומות ותבניות של בושה, מבוכה, הבנתי שאני מושלמת בחוסר שלמותי ויציבה באי יציבותי. שזה בסדר להרגיש בלבול וחוסר ידיעה, שזה בסדר לא להיות מושלמת ,שזה בסדר לומר- "לא יודעת" "עצוב/קשה לי" "לא מבינה", שזה בסדר לבקש עזרה; רק אם נעשה כך היקום ייענה באין סוף דרכים לעזור לנו. למדתי להסתכל על מצבים בפרספקטיבות שונות.



במעגלי הנשים, חוויתי את האיכות הנשית, הקשבתי לאישה החכמה שבי וזיהיתי אותה בתוך כל אישה במעגל, הרשיתי לעצמי לנשום, להיות בנינוחות, להוריד את המסכות (ויש עוד עבודה...), דיברתי אותי ושיתפתי באותנטיות, הבנתי שעצם הדיבור -השיתוף, מקל מאוד את המשא, משחרר, מרפא אותי ואת חברותיי למעגל. במעגל אנו מדברים על נושאים שמעסיקים אותנו בחיי היומיום, כמו אינטימיות, קרבה, כאוס, אבדן, תסכול, קינאה, כעס ועוד אינסוף דוגמאות, במעגל אנו מתחברות לילדה הפנימית ולאישה החכמה שבנו. במעגל נוצרות חברויות, אנו נושמות, נפתחות לרגש ולתחושת הגוף, לריפוי, לתובנות, לאהבה עצמית והקשבה ללב, אנו מעזות להיות מי שאנו. מתחברות לנשיות שלנו בדרכים שונות.

אני מטפלת בכאב פיזי ורגשי, שינוי דפוסים ומצבי תודעה.  
מלווה תהליכי צמיחה וריפוי,  שינוי תודעה ופרספקטיבה, אהבה עצמית ולקיחת אחריות על חיינו.
מלווה נשים בתהליכי ריפוי ומודעות מינית. (האנרגיה המינית, היא אנרגיית החיים הנמצאת בכל והיא מהווה מגבר משמעותי לחוויית התשוקה והרגש בחיינו) כמטפלת וותיקה, הטיפולים נעשים תוך ליווי קשוב, רגישות ותשומת לב למצב הגופני-נפשי, המביאים בסופו של תהליך לאיזון, חיבור ונוכחות, להיזכרות במהות האמיתית שלנו.

אני מוקירה תודה על הזכות לגעת באנשים, על השליחות והמתנה, על הניסים הקטנים~גדולים, גלויים ונסתרים, המתרחשים במפגשים אלו, בחיי הסובבים אותי ובחיי.


אתכם באהבה

ענת אור-אל ילון 050-5885004

למגוון סוגי המעגלים שלי- אירועי חוויה ולסדנא תהליכית בת מספר מפגשים,  לחצו כאן.


1000 הפנים שלי........טוב, חלק






3 תגובות: